Drivhuset midt august ’15
Efter en start præget af køligt vejr og lus, er chilierne for alvor kommet i gang – men der bliver ikke så mange som i de forrige sæsoner.
Af samme årsag bliver vores Auberginer ikke til noget – et par stykker.
Agurkerne har givet rigtig godt – og det ser ud til at blive ved. Muligvis fordi jeg har fjernet alle blade på den første meter. Der er kommet en masse side skud – og selve toppen kører videre. I år giver agurkerne mere end tidligere. Og forhåbentlig i længere tid. Spændende.
Tomaterne er også kommet sent i gang – men de er der nu – de er lidt mindre end tidligere – til gængæld er der mange – så vi håber på en laaaang sommer og et varmt efterår – så er der tomater til langt ind i oktober Yeehaaa 🙂