Næstved i 1. division
Det er hårde tider for os die hard næverfans. Oprykningen til næstbedste række har været meget svær, trods en perfekt start med en sejr over Horsens. Siden er det blevet til 5 nederlag i træk – og aktuelt en sidsteplads i rækken. Har overværet nederlag til Vendsyssel – Vejle – Fredericia. Og set og hørt meget om nederlagene til Køge og Helsingør. Og fælles for alle nederlagene er, at der har været både spil og chancer til et andet resultat. Men vi er nu oppe mod mere rutinerede hold – der er langt mere kyniske. Afgør kampene på Næstveds fejl. Og Næstved profiterer ikke på modstandernes fejl. Trods nederlagene beviser kampene, at vi hører til i rækken – vi spiller stort set lige op, både ude og hjemme – og så har vi et super godt publikum – et snit på mere en 1500 pr kamp, gør Næstved til bedste hjemmehold – og det må vi nu på kort sigt profitere af – enten med en øget indsats på træningsbanen og/eller indkøb der kan gå direkte ind i angrebet. Næste kamp er hjemme mod Roskilde – og den både kan og skal vindes!