Ny Start
Rettidig Omhu.
Vi har nu tabt, hvad der skulle være vores opsparing til den sidste del af livet. Vi har haft en fornuftig økonomi. Alligevel har vi tabt omkring 1,3 mill på vores investering i bondehusidylen. Men vi har nu lagt det bag os – og betalt 350.000,- for at komme herfra. Vi har nu INGEN GÆLD og kan start. forfra. Dog i mindre målestok. Men det er ligemeget. Vi har tabt, men skylder ingen noget overhovedet. Det er en befrielse. Og vi kan komme videre. Det er fedt.
En spændende uge venter. Vi har nu en bankgodkendelse og afventer en udbudspris på et lækkert lille hus. Livet er spændende og Livet er Skønt! Vi har tabt. Men kommer videre fordi vi har udvist Rettidig O