Rehab II
Den 24/8 var jeg indkaldt til møde på Rehabiliteringscenter Næstved. Her oplevede jeg,at jeg skulle presses ind i et kost/motions-forløb, på trods af udtalelser fra psykolog, læge og psykiater. At skulle overbevise personen fra NRC, at jeg ikke for nuværende, ser mig i stand til at følge et sådant forløb føltes nedværdigende og mødet kostede rigtig meget på den psykiske konto. Jeg følte simpelthen ikke at hun hørte på mig. At skulle indgå sådan en kamp er på ingen måde befordrende for min tilstand – der ellers har været i god fremgang. Da jeg kom hjem skrev jeg en mail til min sagsbehandler. Her gennemgik jeg de forskellige udlægninger fra de forskellige fagpersoner – og gjorde klart at jeg ikke pt føler mig i stand til at gennemføre forløbet. Nu, 9 dage efter, har jeg intet hørt.