Rehabilitering III
Blev kontaktet af en psykolog, der har fået til opgave, at mødes med mig i 13 uger! Psyk skalså vidt jeg har forstået, vejlede mig i f.t. kost og motion. Og så skal hun efter 13 uger udtale sig om min tilstand. At psyk er en jeg har haft samarbejde med synes jeg er uheldigt, og dårligt set fra rehabiliteringssteamet. Umiddelbart har jeg meldt OK på det, men egentlig har jeg ikke brug for at dele mit liv med en, der har været en stor del af min tidligere arbejdsplads – det går næppe. Tror ikke jeg kan åbne mig overfor hende. Har siddet i flere netværksmøder med hende, og hun har mildt sagt ikke aftvunget nogen form for respekt. Men nu gi´r jeg det en chance. Har fra start gjort min sagsbehandler opmærksomsom på et muligt problem – men hun har IKKE reageret! Det er simpelthen utrolig dårligt – det system fungerer. Jeg er meget lidt involveret – og det er jo for helvede mig det drejer sig om.