Rehabilitering IV
Det er uhyrligt dårligt. Den måde rehabiliterings systemet fungerer på. Har tidligere omtalt mit møde med rehabiliteringsteamet! En yderst dårlig oplevelse af uengagerede folk, der ikke kendte min sag – og så ikke følte det nødvendigt at hilse. Der blev lavet en plan med 4 elementer: 1 motion, 2 henvisning til distrikspsykiatrien, 3 samtaler med en psykolog og 4 vejledning om kost og motion..
1 Motionen har jeg selv sat i gang og det kører fint.
2 Henvisningen er ikke videresendt til min læge – jeg har selv kontaktet min læge, der afviste distriktspsykiatrien
3 Psykologen har kontaktet mig og samtalerne er i gang – aftaler på plads!
4 Der er intet sket i f.t. vejledning om kost og motion
Min sagsbehandler har nu ferie de næste par uger
Faktum er, at stort set alt hvad der skulle sættes i gang – ikke er sat i gang – her mere end en måned efter mødet!
Faktum er, at psykologen er helt uforberedt på opgaven – det skal jeg sådan set selv definere!
Faktum er, at det eneste der virker, er det jeg selv har involveret mig i. Fuck hvor er det dårligt!
Desuden var der store fejl i referatet fra mødet!