Værdighedsmilliard
Det er så latterligt at man kun kan grine af det. Værdighedsmilliard til de ældre. Pengene bliver dog sendt til kommunerne, samtidig med at man trækker et tilsvarende beløb hjem. Og uanset hvad der er meningen, så vil den enkelte kommune IKKE have råd til til at opgradere plejen af de ældre med hvad der i gennemsnit svare til 10 millioner pr kommune. Pengene går til at lukke huller i kummunekasserne, fordi der er noget der hedder kommunalt selvstyre – hvilket betyder at pengene ikke kan øremærkes fra statens side.