Totalt Skybrud da jeg var på lang weekend i den svenske ødemark – Næsten whiteout.
275 km kørsel til ødemarken. Fantastisk vejr hele weekenden – men enormt koldt om natten. Rimfrost om morgen. Så sover man længe og hygger sig med morgenmad – læser avisen – og wupti – temperaturen er steget til 20 grader. Sådan er et godt efterår. Efter tur til Mörrumselven – hjemme ved hytten – kl. ca 15.30 – fantastisk solskinsvejr – tænde grillen – og så sidde under et minimalt halvtag – og nyde hvordan vejret kan skifte på få minutter. Derfor endte jeg med at sidde i skybrud – og spise de lækreste burgere – med surdejsboller – chilipasta istedet for ketchup – sennep – agurkesalat – bøffer selvfølgelig – og dejlig svensk øl. F.eks. 5,2 procent Spendrup. Købes på Systemet.
Derefter eftermiddagen ved Mörrumselven – med de store springende havørred og den helt fantastiske Isfugl, som jeg ikke formåede at fange med kameraet.
