Efter en dejlig lang weekend i den svenske ødemark er jeg igen i fremgang. Humøret er bedre, der er kommet gang i cyklen, har været hos børnebørnene og flere andre ting. Har fået lavet et webbaseret fotoalbum, arbejdet med billeder. På cyklen føler jeg mig frisk og går til den. Og i går synes jeg at jeg præsterede rigtig godt. På 43,5 km holdt jeg en gennemsnitsfart på 25,3 km/t. Det er første gang jeg har passeret 25 km/t på en (for mig) længere rute. På turen nåede jeg andre PR 10 km med en gnsn-hastighed på 27,5 km/t uden medvind og 20 km med 25,5 km/t uden medvind. At jeg præsterer så godt overrasker mig, for jeg har holdt meget lavt blus i et par uger på grund af ømme ben og ondt i ryggen. Nu håber jeg på en god oktober med træning ca. hver anden dag. Med træning svarende til et marathon hver gang. Jeg har nu passeret 1000 trænings kilometer





