Meget ømme ben
Med ømme ben og masser af vind blev det til 27,5 km. Det er OK. Det vigtigste var at jeg efter en uges inaktivitet, kom i gang igen.
En gennemsnitsfart på omkring 24 km/t er OK. Det der nu bekymre mig, er at jeg er vågnet op med endnu mere ømme ben – og ondt i ryggen. Muligvis noget der hedder træningsømhed – eller problemer i lænden, som jeg har haft over længere tid. Så nu vil jeg tage noget muskelafslappende og en middagslur.