Motion
I går blev det 42 km – Rundt om Søtorup Sø. Ingen PR på nogen parametre, men igen en sejr over mig selv. Har haft ondt i ryggen og ømme ben i næsten 2 uger. Men på turen i går fungerede benene fint – og i dag har jeg bare lidt ømme ben og i hvertfald ikke mere ondt i ryggen. Så i morgen står den forhåbentlig på nye 40 km, så har jeg passeret 1000 km på 33 træningspas. Svarer nogenlunde til 1 træningspas hver tredie dag på 33 km. Og så skal jeg lige huske et enkelt pas på 28 km i starten af perioden. På grund af manglende udstyr og specielt ordentligt tøj – har jeg været begrænset i forhold til vejret. Men sådan noget specialtøj er godt nok dyrt – så jeg må finde egne løsninger. Og jeg hverken kan eller skal ligne en proff – heller semimotionister der alene går op i udstyr. Jeg skal bare kunne motionere ca. hver anden dag.