Mørkets mænd
Endnu en gang har Mørkets Mænd slået til mod den frie verden. Pt er dødstallet 127. I ly af vores demokrati og den voldsomme flygtningestrøm sniger mørkemænd sig ind i vores demokratier og angriber indefra. Det er den dødelige konsekvens af vores demokrati: Åbenhed og tillid kan anfægtes og angribes med vold. ISIS angriber både den arabiske verden og den vestlige. Og er i gang med at starte 3. verdenskrig. Vi kan ikke længere bekæmpe terrorismen ved at lægge blomster og tænde lys. Vesten må lære at kæmpe mod mørkemænd der gerne søger egen død. Folk der angriber en koncert hvor ingen har mulighed for at undslippe – og henretter 100 glade mennesker
Ja man bliver bange! Sidst det gik løs i Frankrig kom det også til Danmark bagefter. Og på lørdag skal jeg til København til koncert i København. Man kan ikke lade være med at tænke på at de svin har fokus på større forsamlinger i forbindelse med f.eks. koncerter og sportsarrangementer. I den næste uges til vil jeg overvære 2 fodboldkampe og to koncerter hvor mange mennesker er samlet. Hvis vi aflyser og tilpasser vores liv til idioternes tyrani – har vi tabt. Men vi kan ikke længere stå imod med blomster, lys, naivitet og dialog!