Skat
Jeg har altid betalt min skat med glæde. I forbindelse med den erstatning jeg fik for usaglig fyring synes jeg dog at beskatningen er alt for hård. Ud over den almindelige beskatning, skal min hustru betale yderligere ca. 10.000,- af sin pension. Lovgivningsmæssigt er det ok, men det virker uretfærdigt, når man er ramt af førtidspension og arbejdsløshed!