Tilbagegang
Efter jævn fremgang gennem de seneste 2 måneder, har den seneste uge været tilbagegang, præget af træthed og manglende energi.
Jeg har ikke været ude at cykle. Så det er lidt skidt. Men det er ikke tilbage til start. Så i dag vil jeg op på cyklen, selvom jeg absolut ikke gider.
Jeg ved at det giver energi at bruge energi. Hvorfor det pludselig er gået tilbage, tror jeg hænger sammen med, at jeg har fået ny psykolog, som omtalt tidligere og at jeg skal møde på NCR mandag kl. 08.00 til et møde som jeg ikke kender dagsordenen for. Tyder på at, på trods af fremgangen, stadig er temmelig skrøbelig.