Hygge
En gang i mellem oplever man noget helt specielt. Det gjorde vi, da jeg gik tur med Trisse gennem byen. Her mødte jeg Den Skaldede Kok og spurgte ham om han spillede i byen. Ja, de havde spillet i går og skulle spille igen om aftenen på havnen. Det blev en helt forrygende aften, med god mad, store (dyre) fadøl og masser af fed ´50er musik, spillet med en enorm spilleglæde. Herunder et næsten magisk øjeblik:
I see my life come shining:
Steve Morton, Morten Wittrock, Psykopat Frank og Carsten Olsen 🙂